Kerkweg 219d, 2985 AS Ridderkerk

– rots en watertraining
– bedrijfstrainingen
– agressieregulering

Het kan voorkomen dat groepstrainingen niet (meer) bij u passen. Dit kan diverse en uiteenlopende redenen hebben, bijvoorbeeld omdat de vaste trainingstijden niet aansluiten op uw persoonlijke agenda, u loopt tegen knelpunten aan waarvoor in groepstrainingen onvoldoende individuele aandacht kan zijn of u voelt zich ongemakkelijk in een groepstraining.

(Heeft u een beperking en wilt u met ons trainen, neemt u dan contact op om de mogelijkheden te bespreken!)

Of het nu gaat om vetverbranding, conditieverbetering, krachttoename, spieropbouw,  preventie of gezondheid, bij de opstart staat fitheid, zowel mentaal als fysiek, centraal. Door motiverende, effectieve en gevarieerde trainingen worden de persoonlijke doelen nagestreefd. Om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van de te bereiken doelen, zowel voor u als voor de personal trainer, wordt een intake formulier ingevuld. Gaande weg worden deze doelen met regelmaat besproken.

De personal trainingen kunnen in één-op-één sessies, maar kunnen ook gecombineerd worden. Misschien wilt u samen met een partner of een groepje vrienden trainen. Dit alles is bespreekbaar.

Prijs op aanvraag